kolmapäev, 7. juuni 2017

Juunikuu lugemissoovitus


Kristiina Ehin "Kohtumised"
Tartu, 2017
159 lk.

Puhkuse ajal on hea lugemiseks riiulilt luuleraamat võtta. Raplast pärit poetessil Kristiina Ehinil ilmus 2017. aasta kevadel uus luulekogu "Kohtumised". Luuleraamatu läbiv teema on vestlused. Iga luuletus jutustab oma loo, oma kohtumise. Juunikuus astuvad Kristiina Ehin ja Silver Sepp Eestimaa eri paigus lavale kontsertite sarjaga "Rohtumised ja Kohtumised". Rapla kontsert on 16. juunil Ehinite koduaias.



... Isaisade kolkaküladest läbi libisedes
surusin huuled kokku
hoidsin ennast vaos
Mida ma ikka tean
huntidest ja esiisadest.
Mida tean endastki
Olen ikka veel savanniprimaad
Kardan ämblikke usse ja pimedust
üksindust kõige enam
Juured Urvaste pinnakumerustes valgete võhumõõkadena
Võhandu põhjamudas kinni
Järvevähk olen -
kui kellestki hoolin
võtan tagurpidikäigu
vaikin rohkem kui juhututtavaga
lihtsalt loba ei aja ....

(Katkend Kristiina Ehini luuletusest "Kas ka mina olen üks neandertallase kehaga")


Kommentaare ei ole: